logo
Naujienos

„Opel Astra“ sedano bandymas: lyg mažesnė ir pigesnė „Insignia“ kopija

42|11

Mindaugas Grinius2013-02-04 10:56

Nors patys gamintojai įsitikinę, jog „Opel Astra“ sedanas turėtų pelnyti didžiausią populiarumą Rytų šalių rinkose, savaitgalį praleidęs prie šio modelio vairo drįsčiau prieštarauti. Jis neturi jokių kliūčių tapti perkamu tiek Lietuvoje, tiek visoje Europoje. Mat „Astra“ sedanas atrodo taip pat elegantiškai kaip ir didesnis „Insignia“, o kainuoja maždaug 15 tūkstančių litų pigiau.

1/11

„Astra“ sedanas, lyginant su hečbeku ir net universalu, sukuria kur kas rimtesnio ir labiau prestižinio automobilio įspūdį. M. Grinius

„Opel Astra“ sedano bandymas: lyg mažesnė ir pigesnė „Insignia“ kopija

1 / 11

„Astra“ sedanas, lyginant su hečbeku ir net universalu, sukuria kur kas rimtesnio ir labiau prestižinio automobilio įspūdį. M. Grinius

„Astra“ sedanas, lyginant su hečbeku ir net universalu, sukuria kur kas rimtesnio ir labiau prestižinio automobilio įspūdį. M. Grinius

Siekiant sukurti geriausią įspūdį, „Astra“ sedanui yra labai svarbu parinkti tinkamą kėbulo spalvą. Gamintojas

Sedano salonas yra toks pats, kaip ir kitų modifikacijų - modernus ir tuo pačiu išlaikantis jaukumo įspūdį. Gamintojas

„Astra“ sedanas, lyginant su hečbeku ir net universalu, sukuria kur kas rimtesnio ir labiau prestižinio automobilio įspūdį. M. Grinius

Sedano bagažinės tūris yra 460 litrų - net 90 litrų daugiau nei hečbeko. Tačiau pati bagažinė atidaroma tik salone arba ant rakto esančiais mygtukais. Gamintojas

„Astra“ sedanas, lyginant su hečbeku ir net universalu, sukuria kur kas rimtesnio ir labiau prestižinio automobilio įspūdį. M. Grinius

„Astra“ sedanas, lyginant su hečbeku ir net universalu, sukuria kur kas rimtesnio ir labiau prestižinio automobilio įspūdį. M. Grinius

„Astra“ sedanas, lyginant su hečbeku ir net universalu, sukuria kur kas rimtesnio ir labiau prestižinio automobilio įspūdį. M. Grinius

„Astra“ sedanas, lyginant su hečbeku ir net universalu, sukuria kur kas rimtesnio ir labiau prestižinio automobilio įspūdį. M. Grinius

„Astra“ sedanas, lyginant su hečbeku ir net universalu, sukuria kur kas rimtesnio ir labiau prestižinio automobilio įspūdį. M. Grinius

(11 nuotraukos) Gamintojas, M. Grinius

Visos
Nuotraukos

Po vieną
nuotrauką

„Opel Astra“ sedanas puikiai tiks tiems, kas svajoja apie „Insignia“, tačiau dėl kokių nors priežasčių dar negali jos įsigyti.

„Astra“ sedanas, lyginant su hečbeku ir net universalu, sukuria kur kas rimtesnio ir labiau prestižinio automobilio įspūdį.

Be to, ši mašina tampa savotiška „Opel“ atsvara „Volkswagen“ koncernui ir „Jetta“ sedanui, kurį daugelis pirkėjų vertina kaip labiau solidesnį nei „Golf“.

Lyg sumažinta „Insignia“

Kad šie pastebėjimai nėra tik subjektyvūs, galėjau akivaizdžiai įsitikinti susitikęs su draugais, dirbančiais farmacijos ir alaus pramonėje: vienas jų važinėja universalu „Astra SportsTourer“, kitas - tarnybiniu „Jetta“.

Abu jie su neslepiamu susidomėjimu apžiūrėjo mūsų keliuose dar nematytą naujieną ir pripažino, kad modelis tikrai atrodo kur kas solidžiau nei hečbekas.

„Tarsi sumažinta „Insignia“, - sutartinai pastebėjo abu.

Net mano žmona, du metus važinėjanti nauju „Astra“ hečbeku, negalėjo atsistebėti, kad kėbulo tipas ir spalva taip smarkiai gali pakeisti automobilį.

Tad 1740 litų skirtumas (tiek bazinis „Astra“ sedanas brangesnis už hečbeką) yra tikrai nedidelis lyginant su tuo, kokį įspūdį sukuria aplinkiniams.

Kainų skirtumas - solidus

Tačiau dar palankiau „Astra“ sedanas atrodo lyginant su „Insignia“. Žinoma, pastarasis visoje Europoje daugybę apdovanojimų pelnęs modelis yra visa galva aukštesnis ir tiesiogiai jų lyginti nereikėtų.

Tačiau norintiems važinėti labiau prestižiniu atrodančiu ir santykinai nebrangiu automobiliu, kainų skirtumas gali neleisti ramiai užmigti.

Pigiausias „Opel Astra“ sedanas su 1,3 litro (95 AG) varikliu kainuoja 55, bazinė „Insignia“ su 2 litrų (110 AG) varikliu - 70 tūkstančių litų.

Tiesa, reikia pripažinti, kad mano bandytas „Astra“ sedanas buvo toli gražu ne bazinės, bet pačios geriausios komplektacijos su maksimalia įranga, odiniu salonu, 18 colių specialaus dizaino ratlankiais ir už papildomą mokestį užsakoma spalva.

Tinkama spalva - svarbu

Tokio modelio kaina jau „perlipa“ bazinės „Insignia“ kainą.

Tačiau klientas visada gali rinktis ir nemokėti už papildomus, tačiau dažnai visiškai nereikalingus priedus, kaip antai, stoglangį.

Tačiau už spalvą mokėti tikrai verta. Ypač jeigu automobiliu siekiama sukurti rimtą įvaizdį, investicijos į spalvą nuo pusės iki pusantro tūkstančio litų tikrai pasiteisins.

Pats „Opel Astra“ automobilis man puikiai pažįstamas, ne kartą važiavau juo tiek mūsų šalyje, tiek užsienyje vykusiuose pristatymuose.

Variklis linkęs triukšmauti

Tad sedanas nepateikė jokių ypatingų staigmenų.

Tiesa, kažkodėl sunkiai galėjau rasti patogią sėdėjimo poziciją - labiausiai vargo kairė koja, kuriai vietos tarp sankabos pedalo ir atramos buvo mažai. Galima spėti, kad dėl to kalta žieminė avalynė, bet tikrai nesėdu prie vairo su veltiniais, o įprasti žieminiai batai neturėtų būti kliūtis vairuojant.

Kitas keistas dalykas - bagažinę galima atidaryti tik paspaudus mygtuką centrinėje konsolėje arba ant automobilio rakto. Gamintojui toks sprendimas pigesnis, bet labai neįprasta, kai bagažinės negali atidaryti elementaraus mygtuko paspaudimu iš lauko.

Pati bagažinė ne tik harmoningai dera su bendra automobilio stilistika, bet yra labai talpi. Jos talpa yra 90 litrų didesnė nei hečbeko - 460 litrų. Nulenkus galines sėdynes bagažo skyrius padidėja net iki 1010 litrų.

Bandomajame modelyje buvo įmontuotas 1,7 litro (130 AG) dyzelinis „Ecoflex“ šeimynos variklis. Jis nėra visiškai naujas, todėl garsokas ir nelabai malonus ausiai.

Tačiau variklio elastingumas yra padorus, galios tikrai pakanka važinėti intensyvaus eismo gatvėmis ir smagiai lėkti užmiestyje.

Nuvažiavau neįprastai daug - net 880 kilometrų, sunaudojau vidutiniškai 5,9 litro degalų šimtui kilometrų kelio.

Tai pusantro litro daugiau nei gamintojų deklaruojami 4,5 litro, tačiau reikia įvertinti, kad važiavau spaudžiant nemenkam šalčiui ir vidutinis greitis buvo tikrai didelis (70,4 km/val.).

Išsirinkti gali kiekvienas

„Astra“ sedano važiavimo savybės mažai skiriasi nuo hečbeko, galbūt jis kiek minkštesnis. Automobilio valdymas pasirodė labai tvarkingas ir nuspėjamas, tiesa, reikia įvertinti padidėjusius gabaritus - sedano ilgis yra 4,65 metro, tai dvidešimt centimetrų daugiau nei hečbeko.

Prieš 3 metus pradėta gaminti paskutiniosios ketvirtosios kartos „Opel Astra“ šeimyna - jau visiškai pilna.

Sedanas, penkių durų hečbekas, universalas „Sports Tourer“, trijų durų GTC kupė bei itin galinga OPC versija jau galutinai suformavo „Astra“ gamą.

Variklių pajėgumas - labai įvairus, skiriasi net tris kartus: nuo 90 iki 280 AG pajėgumo. Šių modelių kainos skiriasi du kartus: nuo 51 iki 101,5 tūkstančio litų.

Tačiau svarbiausia, kad „Opel Astra“ pirkėjams yra daug galimybių rinktis, o sedanas - tikrai ne pats blogiausias pasirinkimas.

Ačiū! Apie klaidą pranešta redakcijai.
Deja, išsiųsti nepavyko. Prašome pamėginti vėliau.
Komentarai (42)
Vardas
El. paštas
Komentaras (iki 3000 simbolių) Komentatorių atsakomybė